Wij hebben een limiet ingesteld voor het aantal e-mails dat je per dag kunt versturen. Dit limiet is standaard ingesteld op 250 e-mailberichten per dag, maar kan op verzoek verhoogd of verlaagd worden om ruimte te bieden voor jouw legitieme gebruik. Het is namelijk natuurlijk niet onze bedoeling om het normale e-mailverkeer te beperken.
Waarom is er een limiet?
Het is om spam tegen te gaan. De achterliggende gedachte van dit limiet is om een vangnet te creëren, in het geval dat inloggegevens van een e-mailaccount of hostingpakket wordt gestolen en misbruikt wordt om spam te versturen.
Bereik je die limiet, dan stokt het uitgaande mailverkeer. Je zult dan zogeheten ‘bounce-meldingen’ terugkrijgen met daarin de boodschap ‘Unrouteable address’. Op deze manier loopt iemand die mogelijke spam wil versturen snel tegen de limiet aan. Zo wordt de schade beperkt, die door de spammer kan worden aangericht.
Wat moet je doen als je de limiet hebt bereikt?
Mocht je een bericht krijgen dat je tegen het limiet bent aangelopen, dan kun je in DirectAdmin via ‘Message System’ rechts bovenin deze melding terugvinden.
Kyzoe heeft verschillende oplossingen om toch meer dan 250 e-mails per dag te versturen, is het eenmalig dan kunnen we bijvoorbeeld de limiet tijdelijk verhogen. Wil je vaker meer dan 250 e-mails versturen dan kun je beter gebruik maken van ons mass mail programma, dat kan met een WordPress plugin gekoppeld worden aan je website of je kan gebruik maken van Mailchimp. Om gebruik te maken van onze oplossing stuur je ons een email op support@kyzoe.be Wij leggen je dan graag alles uit en maken je een offerte voor de integratie en configuratie.
Zijn er meer limieten om rekening mee te houden?
Met betrekking tot e-mail zijn ook deze limieten van belang:
de maximale bestandsgrootte per e-mail is 40 MB;
je kunt naar maximaal 100 gelijktijdige ontvangers verzenden.
Stuur voor verdere ondersteuning gerust een e-mail naar support@kyzoe.be